خانه / عمومی و آزاد / تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه ۳۳ ص

تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه ۳۳ ص

دانلود رایگان تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه ۳۳ ص ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه ۳۳ ص “را از یاهومارکت  دانلود نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۲۹   تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه واحد آموزش و آگاهي رساني آموزش، آگاهي‌رساني و فرهنگ سازي نقش عمده‌اي در توسعه و ثمردهي طرح‌هاي فناوري اطلاعات دارد. در اين راستا واحد آموزش و آگاهي‌رساني مرکز علاوه بر ايفاي مأموريت فوق در دانشگاه وظيفه‌ي سرويس دهي به بخش بزرگي از كلاس‌هاي آموزشي مرتبط با فناوري اطلاعات براي گروه هاي آموزشي مختلف دانشگاه را نيز بر عهده دارد. رئوس وظايف اين واحد به شرح زير است: – مديريت سايت مركزي دانشجويان – ارائه خدمات آموزشي عملي به كلاس‌هاي مباني كامپيوتر واحد برنامه ريزی آموزشی برنامه ريزي راه و روشي منظم و سیستماتیک براي هدايت فعاليت هاي انساني براي اهداف ومقاصد مشخص است. برنامه ریزی درسی و آموزشی، ترکیب پیچیده ای از اهداف آموزشی، محتویات دوره، استراتژیهای آموزشی، پیامدهای یادگیری، تجارب آموزشی، ارزیابی محیط آموزشی، روش های یادگیری، برنامه زمان بندی شده برنامه کاری وعملیاتی و… میباشد که نیازمند توانائیهای عملی، خلاقیت، تحقیق و تفحص، …

این محصول ارزشمند “تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه ۳۳ ص  “بصورت خودکار توسط پورتال  یاهومارکت  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: yahoo-market.ir

همچنین ببینید

تجزيه و تحليل آثار گرافيك

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 13   تجزيه و تحليل آثار گرافيك استاد راهنما : جناب آقاي مهندس مير گردآورنده : ابوالفضل حجتي فر رشته : فناوري اطلاعات IT خرداد 88 تعريف آرم : فرهنگ معين واژه آرم Arme (فرانسوى) را اينطورى معنى مى كند: «نشانه اى مشخص و معرف دولت، اداره، مؤسسه، كارخانه». در فرهنگ لاروس Logo چنين تعريفى دارد: بازنمايى گرافيك از يك مارك، صنعتى يا تجارى. تعريف طراحي : (رسامي). گونه اي باز نمايي تصويري يا نقش آفريني است، عمدتاً با تاكيد بر عنصر خط. ممكن است ترسيم مقدماتي براي نقاشي يا مجسمه باشد، يا اثر هنري مستقلي به شمار آيد. در باختر زمين، ابزارهاي متداول طراحي عبارت بوده اند از : ذغال، مداد گچي، مداد و قلم ( ولي گاه (( آب مركب ))‌را نيز – كه به وسيله قلم مو اجرا مي شود – نوعي طراحي مي دانند). از سده شانزدهم تا سده نوزدهم، اهميت طراحي- در مقايسه با اهميت رنگپردازي – مورد مجادله فراوان بود؛ و بر اين مبنا، هنر فلورانسي، پوسن و انگر از هنر ونيزي روبنس و دلاكروا متمايز ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *