خانه / عمومی و آزاد / اقدام پژوهی در مورد کتابخوانی و مطالعه ی دانش آموزان

اقدام پژوهی در مورد کتابخوانی و مطالعه ی دانش آموزان

دانلود رایگان اقدام پژوهی در مورد کتابخوانی و مطالعه ی دانش آموزان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اقدام پژوهی در مورد کتابخوانی و مطالعه ی دانش آموزان “را از یاهومارکت  دانلود نمایید.


اقدام پژوهی در مورد کتابخوانی و مطالعه ی دانش آموزان فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: ۲۹         مقدمه : مطالعه، همانند هر کار دیگر نیازمند استفاده از روش درست است، رشد و شکوفایی اندیشه، توانائیها و فرهنگ هر انسان به کمیّت و کیفیت مطالعه او بستگی دارد. یکی از دلایل افت تحصیلی برخی از دانش آموزان این است که شیوه مطالعه آنها بر طبق روشها و اصول صحیح مطالعه نیست. رعایت نکردن اصول مطالعه موجب پایین آمدن کارآیی و تضعیف روحیه، کاهش اعتماد به نفس، خستگی و دلزدگی از مطالعه می شود . واقعیت این است که در دنیای امروز که عصر اطلاعات و نبرد اندیشه هاست و انسان با انبوه اطلاعات مواجه است، نمی توان با همان روشهای قدیمی به پیش رفت، در دنیای امروز مطالعه، ضرورت پیشرفت است. آنچه اهمیّت یادگیری را آشکار می سازد مسأله تطابق و سازگاری است و هر کس که استعداد یادگیری بیشتری دارد و می تواند به خوبی آن را به کار بندد بیشتر می تواند با محیط خود سازگاری داشته باشد . در طی این سالها و کار کردن با دانش آموزان دبیرستانی متوجه شده ‌ ام که برخی از دانش آموزان هنوز شیوه های صحیح مطالعه و یا …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی در مورد کتابخوانی و مطالعه ی دانش آموزان  “بصورت خودکار توسط پورتال  یاهومارکت  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: yahoo-market.ir

همچنین ببینید

اقدام پژوهی حل مشکلات املایی دانش آموز کلاس دوم دبستان

اقدام پژوهی حل مشکلات املایی دانش آموز کلاس دوم دبستان فرمت فایل: ورد تعداد صفحه: 12       چکیده :  موضوع پژوهش بنده در مورد رفع مشکلات املایی مرصاد یکی از دانش آموزان کلاس دوم دبستان شهیدفیاض بخش ناحیه 5تبریز می باشد .  مشکلا ت املایی مرصاد به شرح زیر می باشد :  1- عجله در نوشتن تکالیف درسی   2- داشتن حس ترس حین نوشتن املا   3- اختلال در حافظه دیداری   4- عدم استفاده از تشویق برای او حین تغییرات جزئی در ورقه املا      راه هایی که برای رفع این مشکل برگزیدم عبارتند از :  1- دعوت از اولیای مرصاد به مدرسه وصحبت با ایشان   2- مشاهده رفتارهای مرصادحین نوشتن املا وصحبت کردن با او   3- استفاده از انواع روشهای گفتن املا   4- توجه به مفهوم کلمات وجملات هنگام نوشتن   5- دادن برنامه درسی منظم وبازخورد های مناسب    مقدمه : نظر به اینکه درس املاء و به عبارت دیگر خواندن و نوشتن پایه ی کسب علم می باشد و دانش آموزی که در درس املاء ضعیف است عملاً در سایر دروس نیز حتی با وجود استعداد بالا ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *