خانه / علوم پایه / روانکاری صنعتی ۲۵ص

روانکاری صنعتی ۲۵ص

دانلود رایگان روانکاری صنعتی ۲۵ص ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” روانکاری صنعتی ۲۵ص “را از یاهومارکت  دانلود نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۲۵   مقدمه : روانکاری صنعتی روانکاری ( Lubrication ) ، علم تسهیل حرکت نسبی طوح در تماس با یکدیگر تعریف شده و امروزه یکی از رشته های مهم در علوم ،‌دانش فنی و عملیات اجرایی مهندسی است . در هر جا که سطوح درکنار و در تماس با یکدیگر دارای حرکت نسبی هستند ، روانکاری نقش مهمی در انجام حرکت به نحو صحیح ، مداوم و اقتصادی ایفا می کند و هر طرح مکانیکی و ساختمان ماشین های صنعتی ، متأثر از این علم است . عدم روانکاری صحیح و اصولی ماشین آلات ، علاوه بر آن که باعث کاهش راندمان مکانیکی و پایین آمدن بازده ماشین می شود به فرسایش بیش از حد ، فرسودگی و از کارافتادگی زودرس آنها منجر می شود . تاریخچة روانکاری : تاریخ بشر پر از شواهدی است که نشان می دهد در روزگاران گذشته ، به طور معمول از چربی حیوانات و روغن های گیاهی به عنوان روان کنندة محور ارابه و گاری ها ،‌و حتی روان کننده های جامد مثل گرافیت و پودر تالک برای تسهیل حرکت روی سطوح در حال تماس با یک دیگر استفاده می شده است . بر دیوارده های مقبرة فرعون م …

این محصول ارزشمند “روانکاری صنعتی ۲۵ص  “بصورت خودکار توسط پورتال  یاهومارکت  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: yahoo-market.ir

همچنین ببینید

مبانى اجتماعى بازاريابى ۱

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 12   مبانى اجتماعى بازاريابى واژه بازاريابى نبايد به معنى قديمى آن، يعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبير گردد. معناى جديد اين واژه همانا تأمين نيازهاى مشترى است. شرکت‌هاى امروزى با رقابت شديد و فزاينده‌اى روبه‌رو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترين نحو ممکن، خواست‌هاى مشترى را درک و بالاترين منفعت را براى مشتريان هدف خود تأمين کند. در محدوده بازار، اين مهارت‌هاى بازاريابى است که شرکت‌هاى حرفه‌اى را از شرکت‌هاى غيرحرفه‌اى تفکيک مى‌کند.   تعریف بازاریابی نیاز خواسته تقاضا کالا مبادله معامله بازار مدیریت بازاریابی فلسفهٔ مدیریت بازاریابی مفهوم تولید مفهوم کالا مفهوم فروش مفهوم بازاریابی اهداف نظام بازاریابی به حداکثر رساندن مصرف به حداکثر رساندن رضایت مشتری به‌ حداکثر رساندن حق انتخاب به حداکثر رساندن کیفیت زندگی تعريف بازاريابى بازاريابى بعنوان فرآيندى مديريتى - اجتماعى تعريف مى‌شود که بوسيلهٔ آن افراد و گروه&zwnj ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *