خانه / علوم پایه / اصلاح نژاد دام

اصلاح نژاد دام

دانلود رایگان اصلاح نژاد دام ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اصلاح نژاد دام “را از یاهومارکت  دانلود نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۷   اصلاح نژاد دام اصلاح دام علمی است که در جهت بالا بردن ظرفیت ژنتیکی دامها کار می کند و کیفیت تولید دامها را با نیاز جامعه در زمان حال و آینده تطبیق می دهد. علم اصلاح نژاد دام بدون فراهم آوردن زمینهء کافی از نظر بهداشت ، تغذیه و مدیریت عملاٌ بدون استفاده است. ظرفیت تولید دام از دو چیز تشکیل شده است ۱- وجود ژن لازم برای تولید در دام ۲- محیط مناسب در اصلاح دام ما سعی در تهیه ترکیبی از ژنها داریم که میزان تولید را بالا ببرد در این رابطه احتیاج به غذای خوب برای دام داریم .لذا در درجه اول برای اصلاح دام باید محیط فراهم شود ودر این محیط مناسب کار روی ژن برای تولید بیشتر انجام می گیرد. برای بالا بردن ظرفیت تولید در اصلاح دام باید با موارد زیر اشنا شویم. ۱-      ژنتیک : در این رابطه ترکیبی از ژنهای بدن دام را بدانیم . ژنهای نامطلوب را حذف و ژنهای مطلوب را در دام بالا ببریم . ۲-   آمار : که حتی از علم ژنتیک هم مهمتر است . بررسی ما بر روی چندین جفت ژن است و روی تک …

این محصول ارزشمند “اصلاح نژاد دام  “بصورت خودکار توسط پورتال  یاهومارکت  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: yahoo-market.ir

همچنین ببینید

جزوه تکنولوژي آموزشی

جزوه تکنولوژي آموزشی   جزوات آمادگی آزمون دکتری سراسری رشته آموزش بهداشت - مطالبق با آخرین تغییرات آزمون دکتری 95 به همراه تست ها و پاسخ تشریحی فصل اول : تعریف تکنولوژي آموزشی   تعریف تکنولوژي : تکنولوژي به معنی هر گونه مهارت عملی است که در آن از نتایج دانش و یافته هاي علمی اسـتفاده میشود . به عبارت دیگر ، تکنولوژي به معنی دانش کاربردي در مقابل علوم محض است . در اصل از دو کلمه ( تکنیک ) و ( لوژي ) تشکیل شده است . تکنیک به معناي انجام دادن ماهرانه هر کار و ( لوژي ) به معناي ( علم و دانش ) اسـت . بنابراین تکنولوژي را میتوان روش شناسی یا دانش و علم به روش هاي ماهرانه انجام دادن امور دانست . تعریف آموزش از دیدگاههاي متفاوت دوبوا آموزش را (مرتب و منظم کردن دقیق محیط فراگیر به منظور دستیابی به نتایج مورد نظر در وضعیتهاي مشخص ) ، تعریف کرده است . برونر دست اندرکاران امور آموزش را در مسائلی مانند پیش دانسته هاي فراگیر ، ساختار موضوع تدریس ترتیـب و تـوالی موضوع و زمان و شرایط به تفکر واداشت و به کارگیري عواملی مانند تشویق ، تنبیـه ، ارائـه بـاز خـورد و طـرح سـؤال را ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *